Σύλλογος Κλινδαίων Νομού Ηλείας

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"

Κατηγοριες

Σε όλους μας αρέσει να κινούμαστε ελεύθερα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε ορισμένα διατροφικά κόλπα για την αποτροπή της οστεοπόρωσης. Έτσι, θα παραμείνετε υγιείς μακροπρόθεσμα.

Πιθανόν να γνωρίζετε ήδη πόσο σημαντικό είναι να δίνετε στα οστά σας το ασβέστιο που χρειάζονται για να αποτρέψετε την οστεοπόρωση. Το κάνετε όμως; Ξέρετε πώς να το πετύχετε αυτό μέσα από το φαγητό;

Γι’ αυτό αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας ορισμένα διατροφικά κόλπα για να σας βοηθήσουν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Διατροφικά κόλπα για την πρόληψη της οστεοπόρωσης

1. Αρχίστε την πρόληψη της οστεοπόρωσης όσο το δυνατόν συντομότερα

Πόσων χρονών είστε; Σας ανησυχεί η πιθανότητα εμφάνισης οστεοπόρωσης; Ελάχιστοι άνθρωποι σκέφτονται για την πρόληψή της, καθώς και άλλων ασθενειών όταν είναι νέοι και δεν έχουν προβλήματα υγείας.

Διατροφικά κόλπα - Οστά ποδιών

Όμως, αυτό ακριβώς θα έπρεπε να κάνουν. Όσο πιο σύντομα κάνετε βήματα προς την πρόληψη της οστεοπόρωσης, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να πετύχετε. Φυσικά, θα πρέπει να ελέγξετε επίσης και το οικογενειακό σας ιστορικό.

Αν έχουν διαγνωστεί με αυτή την πάθηση κοντινοί σας συγγενείς, σας συμβουλεύουμε να ξεκινήσετε να παίρνετε μέτρα στα 20 και τα 30 σας χρόνια. Θα πρέπει να περιλαμβάνετε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο στη διατροφή σας, το οποίο θα δυναμώσει την οστική σας μάζα και θα αποτρέψει τον γρήγορο εκφυλισμό.

2. Περιορίστε την πρόσληψη άλατος

Άλλο ένα από τα διατροφικά κόλπα για την αποτροπή της οστεοπόρωσης είναι να μειώσετε την πρόσληψη άλατος στην καθημερινή σας διατροφή. Αν και δεν υπάρχουν μελέτες που να δείχνουν πως το αλάτι επηρεάζει τα οστά, έχει φανεί ότι άτομα με υψηλή πίεση έχουν μεγαλύτερη απώλεια οστικής πυκνότητας.

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το αλάτι αυξάνει την ποσότητα ασβεστίου που αποβάλει το σώμα σας μέσω των ούρων. Αν δεν αποτρέψετε αυτή την κατάσταση, τα οστά σας θα γίνουν πιο λεπτά με την πάροδο του χρόνου.

 

Για να μπορέσετε να το αποτρέψετε αυτό, να παίρνετε συμπληρώματα ασβεστίου ή να τρώτε περισσότερες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

3. Τρώτε περισσότερους ξηρούς καρπούς

Μια γευστική εναλλακτική που θα σας βοηθήσει στην αποτροπή της οστεοπόρωσης είναι να τρώτε ξηρούς καρπούς και σπόρους συχνά. Σε αυτούς περιλαμβάνονται τα φιστίκια (αράπικο και Αιγίνης), και τα αμύγδαλα. Όμως, θα πρέπει να φροντίζετε να είναι όσο πιο φυσικά γίνεται.

Διατροφικά κόλπα - Ξηροί καρποί

Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε μέταλλα τα οποία θα ενδυναμώσουν τα οστά σας, όπως ο φώσφορος, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο και το ασβέστιο. Σας συμβουλεύουμε να τρώτε μόνο φυσικούς καρπούς διότι οι εμπορικές τους εκδοχές περιέχουν συχνά πολύ νάτριο και λιπαρά. Αυτά τους κάνουν πολύ ανθυγιεινούς.

 

Ιδανικά θα πρέπει να τρώτε μια με δύο μερίδες ξηρούς καρπούς την ημέρα. Είναι το τέλειο σνακ για να σταματήσετε τη λιγούρα.

4. Περιορίστε την κατανάλωση αναψυκτικών

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2006 τα αναψυκτικά αυξάνουν τις περιπτώσεις οστεοπόρωσης στις ενήλικες γυναίκες. Αυτή η μελέτη αναλύει την επίδραση της κατανάλωσης αναψυκτικών με καφεΐνη και φωσφορικό οξύ στην πυκνότητα των οστών.

Το αποτέλεσμα ήταν πως οι γυναίκες οι οποίες κατανάλωναν τέτοιου είδους αναψυκτικά καθημερινά είχαν μικρότερα οστά στο σώμα τους σε σύγκριση με τις γυναίκες που δεν τα κατανάλωναν.

5. Να καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα καθημερινά

Σαφώς και συνδέουμε το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με την αποτροπή της οστεοπόρωσης. Χάρη στην περιεκτικότητά τους σε ασβέστιο, το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα βοηθούν στο να διατηρηθούν δυνατά τα οστά.

Διατροφικά κόλπα - Γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά

Για να μη τα βαρεθείτε, να εναλλάσσεστε μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών: γιαούρτι, τυρί, και γάλα. Τρεις μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα είναι αρκετές.

6. Να τρώτε τακτικά σολομό

Ο σολομός είναι ακόμη μια τροφή που μπορεί να σας βοηθήσει στην αποτροπή της οστεοπόρωσης. Σίγουρα έχουμε όλοι ακούσει για οφέλη του στο αδυνάτισμα. Αυτό που ίσως να μη γνωρίζετε είναι ότι αυτό το ψάρι είναι πλούσιο σε βιταμίνη D

Το σώμα σας χρειάζεται αυτή τη βιταμίνη για ν’ απορροφά και να επεξεργάζεται το ασβέστιο. Αν δεν παίρνετε αρκετή βιταμίνη D, ίσως να αποκτήσετε προβλήματα με τα οστά ακόμη και αν τρώτε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

Αναφορικά με αυτό, μπορείτε να επιλέξετε και άλλες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D όπως είναι ο τόνος, τα μανιτάρια, και οι κρόκοι αβγών.

 

Θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι ωφέλειες που προσφέρουν οι σπόροι παπάγιας; Η παπάγια είναι ένα νόστιμο φρούτο που φημίζεται για τις πολλές ωφέλειές του στην υγεία, χάρη στην περιεκτικότητά της σε ίνες, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, παπαΐνη, θειαμίνη, νιασίνη και βιταμίνες, που ενισχύουν ιδιαίτερα την κινητικότητα του εντέρου και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η παπάγια προέρχεται από το Μεξικό και από άλλες χώρες της Κεντρικής Αμερικής. Όταν έφτασαν οι κονκισταδόροι, μετέφεραν το σπόρο της παπάγιας σε όλη τη Νότια Αμερική και σε άλλα μέρη του κόσμου, όπως στη Μαλαισία, στις Φιλιππίνες, στην Κίνα και στη Χαβάη.

Από τότε η παπάγια έχει γίνει ένα δημοφιλές φρούτο σε πολλές περιοχές του κόσμου. Οι πολυάριθμες ιδιότητές της και η νόστιμη γεύση της την καθιστούν ένα ιδανικό φρούτο για επιδόρπια, χυμούς ή κατανάλωση στη φυσική της μορφή. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι που τρώνε παπάγια αφαιρούν τους σπόρους της, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι μπορούν να τους φάνε, αφού διαθέτουν σημαντικές ιδιότητες για την υγεία.

Οι σπόροι παπάγιας προστατεύουν τα νεφρά

Η κατανάλωση σπόρων παπάγιας συμβάλλει στην πρόληψη των προβλημάτων στα νεφρά και συνεισφέρει επίσης στη θεραπεία τους σε περίπτωση που υπάρχουν ήδη προβλήματα. Ειδικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση, συνιστούμε το μάσημα 7 σπόρων παπάγιας 7 φορές τη μέρα.

Συμβάλλουν στον καθαρισμό του συκωτιού

ωφέλειες που προσφέρουν οι σπόροι παπάγιας - καθαρισμός συκωτιού

 

Το συκώτι είναι ένα από τα σημαντικότερα όργανα στο σώμα σας, επειδή το καθήκον του είναι να φιλτράρει τις τοξίνες και τις τοξικές ουσίες για την αποτροπή πολλών ασθενειών. Όταν το συγκεκριμένο όργανο προσβάλλεται από κάποια νόσο, κινδυνεύετε να παρουσιάσετε χρόνια προβλήματα υγείας. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να το βοηθάτε να απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες.

Από αυτή την άποψη οι σπόροι παπάγιας μπορούν να αποδειχτούν εξαιρετικοί σύμμαχοι, ειδικά στις περιπτώσεις κίρρωσης του ήπατος. Για να τους αξιοποιήσετε, θα πρέπει να τρίψετε 5 σπόρους παπάγιας, να τους αναμείξετε με μία κουταλιά της σούπας λεμόνι και να πίνετε το μείγμα δύο φορές τη μέρα για ένα μήνα.

Βελτιώνουν την εντερική υγεία

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιπαρασιτικά ένζυμα, οι σπόροι παπάγιας βελτιώνουν την εντερική υγεία. Περιέχουν ένα ανθελμινθικό αλκαλοειδές που ονομάζεται καρπαΐνη και έχει την ικανότητα να εξουδετερώνει τα εντερικά παράσιτα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αποξηράνετε τους σπόρους και τρίψτε τους. Έπειτα διαλύστε ένα κουταλάκι του τσαγιού από αυτή τη σκόνη σε νερό και βράστε το. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μέλι στο ρόφημα και να το καταναλώνετε δύο με τρεις φορές τη μέρα.

Προστατεύουν το πεπτικό σύστημα

ωφέλειες που προσφέρουν οι σπόροι παπάγιας - πεπτικό σύστημα

Οι σπόροι παπάγιας διαθέτουν επίσης ισχυρές αντιβακτηριακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού συστήματος. Διάφορες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι οι σπόροι της παπάγιας καταπολεμούν τη σαλμονέλα και το σταφυλόκοκκο μεταξύ άλλων μολυσματικών παραγόντων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, συνιστούμε την κατανάλωση 7 σπόρων τη μέρα.

Απορροφούν τα περιττά λίπη και σάκχαρα

Οι σπόροι της παπάγιας έχουν επίσης λιποδιαλυτική δράση στο σώμα, επειδή έχουν την ικανότητα να εμποδίζουν την απορρόφηση των περιττών λιπών και σακχάρων, γεγονός που επιταχύνει τη διαδικασία της πέψης και συμβάλλει στο αδυνάτισμα.

Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2019 15:40

Τα Συλλυπητήρια Στην Οικογένεια

Εφυγε από τη ζωή στις 28/3/2019 ο Σάκης Διονυσόπουλος του Νικολάου η κηδεία του θα γίνει στο χωριό στις 29/3/2019 και ωρα 13.30 μ.μ Ο Σύλλογος του χωρίου εκφράζει τα συλλυπητήρια στην οικογένεια του

Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2019 16:58

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΕΛΩΝ 2019

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ   ΜΕΛΩΝ  ΤΟΥ  ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ  ΕΤΟΣ   2019  
ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΠΟΣΟ   €  
ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ ΖΩΗ   15,00  
ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ   15,00  
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ    15,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΠΥΡΟΥ 15,00  
ΛΟΥΚΑΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΩΣ 100,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΚΟΤΣΙΦΑΣ) 15,00  
ΓΚΑΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ   15,00  
ΜΠΑΛΟΔΗΜΑ ΛΕΜΟΝΙΑ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗ 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ   ΜΑΡΙΑ   15,00  
ΧΡΙΣΤΟΓΛΟΥ  ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 15,00  
ΠΙΚΡΟΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ   15,00  
ΓΚΑΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ   15,00  
ΓΚΑΤΣΗ ΙΩΑΝΝΑ   15,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ   15,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ 15,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ 15,00  
ΓΚΑΤΣΗΣ ΝΙΚΟΣ   15,00  
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ   ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗ 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ   15,00  
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ   15,00  
ΓΚΑΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ   15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ   ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ     15,00 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΑΓΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 15,00  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ   ΙΩΑΝΝΗΣ  ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 15,00  
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΡΓΥΡΗΣ   15,00  
ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ   15,00  
ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 15,00  
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ  ΟΛΥΜΠΙΑ   15,00  
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ   50,00  
ΜΑΡΑΤΣΩΛΑ ΙΩΑΝΝΑ   15,00  
         

Χορηγοί

Παναγιωτόπουλοι
Αγγελόπουλος Παναγιώτης
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…