Print this page

Βιταμίνη Κ2 :

Βιταμίνη Κ2 : Ο χαμένος κρίκος της Υγιούς Καρδιάς και της Απορρόφησης Ασβεστίου.
Άνθρωποι με έλλειψη ασβεστίου, με χρόνιες και αυτοάνοσες παθήσεις οστεοπόρωσης ,
αλλά και γυναίκες σε εμμηνόπαυση, χρειάζονται Ασβέστιο.
Χρειάζεται όμως πραγματικά έξτρα Ασβέστιο;
Για να πάει το Ασβέστιο στα σημεία που πραγματικά χρειάζεται ,
ώστε να έχουμε εστιακή αντιμετώπιση, πρέπει να είναι ενεργοποιημένα 2 ένζυμα:
ΜGp (Matrix Gla Protein) Το οποίο "δένει" τα ιόντα ασβεστίου μεταφέροντάς τα στα κόκκαλα που το χρειάζονται
εμποδίζοντα την πρόκληση Αγγειακής Ασβέστοποίησης (vascular Calcification)
εξαιρετικά επικίνδυνη για το καρδιαγγειακό σύστημα.
OSTEOCALCIN ένζυμο που βρίσκεται στα οστά, και κρατάει τα ιόντα ασβεστίου στα κόκκαλα που το χρειάζονται.
Και τα 2 αυτά ένζυμα , ενεργοποιούνται όταν η βιταμίνη Κ2 είναι σε επάρκεια.
Μια βιταμίνη στην οποία σχεδόν το 80% των ανθρώπων , έχει ανεπάρκεια!
Το να παίρνεις Ασβέστιο χωρίς βιταμίνη Κ2 , αυξάνεις την πιθανότητα ασβεστοποίησης των αρτηριών σου, άρα προάγεις τα καρδιαγγειακά επεισόδια.
Οπότε πρέπει να έχουμε στοχευμένη δόση.
Γιαυτό η Κ2 είναι τόσο σημαντική!
- Για κάθε 10 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ2, υπάρχει μείωση 9% του κινδύνου του καρδιαγγειακού συστήματος.
(κλινική μελέτη σε 16.000 γυναίκες)
- Αυξάνει την ελαστικότητα των αρτηριών ειδικά όταν λαμβάνεται στην μορφή MenaQ7
- Επίσης μειώνει δραστικά τα εγκεφαλικά και τα εμφράγματα.
Ιδιαίτερης προσοχής, χρίζουν οι άνθρωποι που λαμβάνουν Στατίνες.
Οι στατίνες μπλοκάρουν την δυνατοτητα του οργανισμού να παράγει βιταμίνη Κ2.
Οπότε αυξάνονται οι πιθανότητες Ασβέστωσης των αρτηριών (έμφραγμα)
Όσοι παίρνουν στατίνες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να λαμβάνουν τρόφιμα πλούσια σε Ωμέγα 3 , αλλά και βιταμίνη Κ2.
Βιταμίνη Κ1 μπορείς να βρεις στα φυλλώδη λαχανικά.
Κ2 όμως, φαίνεται πως δημιουργείται όταν πράσινα λαχανικά που περιέχουν βιταμίνη Κ1, ζυμώνονται με την βοήθεια βακτηρίων.
Γιαυτό και βρίσκεται κυρίως σε ζωικές τροφές, όπως τυριά που έχουν υποστεί ζύμωση,
Απο φυτικές τροφές, μέχρι πριν λίγα χρόνια, θεωρούσαμε πως βρίσκεται κυρίως σε μια συγκεκριμένη τύπου Ιαπωνική σόγια που λέγεται natto.
Στο βιβλίο
Τροφές που νικούν τις ασθένειες: Συνταγές Γενετικής Διατροφής & Διαλειμματική Νηστεία
Θα δείτε όλες τις τροφές πλούσιες τόσο σε Κ2 όσο και σε Β12, αλλά και D3, και για φυτοφάγους!
 
 
 
Διαβάστηκε 92 φορές

Τελευταίες Αναρτήσεις του Γιάννης Γιαννόπουλος

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…