Σύλλογος Κλινδαίων Νομού Ηλείας

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"

Κατηγοριες

Πώς Μπορούμε να Απαλλαγούμε Από Τις Αρνητικές Σκέψεις Σε 5 Απλά Βήματα

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε πως είναι εύκολο να πέσουμε θύματα των αρνητικών σκέψεων. Όσο κι αν προσπαθούμε να ακολουθούμε τη συμβουλή να παραμείνουμε θετικοί, αυτές οι αρνητικές και ανησυχητικές σκέψεις γλιστράνε στον νου μας και τον καταλαμβάνουν.

Υπάρχουν πολλές συμβουλές για το πώς μπορούμε να νικήσουμε τις αρνητικές σκέψεις, αλλά οι πιο ισχυρές απ’ αυτές βρίσκονται στη σοφία του Βουδιστή Master Paramahansa Yogananda από την Ινδία.

Βήμα 1: Αναγνώρισε τις προσκολλήσεις σου και απελευθέρωσέ τις

«Οι προσκολλήσεις σε κρατούν πάντα στον φόβο. Όσο περισσότερο μεγαλώνει η συνείδηση σώματος ενός ατόμου – περιλαμβάνοντας πράγματα όπως η αίσθηση της ιδιοκτησίας, η ανησυχία για τη φήμη του, η αίσθηση προσωπικής δύναμης ή σημασίας – τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να αισθάνεται φόβο. Η απουσία φόβου, από την άλλη πλευρά, προέρχεται από την απελευθέρωση αυτών των προσκολλήσεων: την επιθυμία να είμαστε σημαντικοί, την επιθυμία για εξουσία ή έλεγχο σε οτιδήποτε ή σε οποιονδήποτε, την επιθυμία να μας θεωρούν καλούς και άξιους σεβασμού, την προσκόλληση στα αγαθά που έχουμε, την προσκόλληση στη σωματική υγεία και την ευημερία. Και, τέλος,  την ταύτιση του εαυτού μας με το σώμα μας. Η απουσία φόβου έρχεται με την τέλεια μη προσκόλληση. Είναι μια φυσική στάση για όσους αισθάνονται ότι δεν έχουν τίποτα να προστατεύσουν».

Βήμα 2: Σπάστε τα ύπουλα δεσμά των ανήσυχων σκέψεων 

«Ξεφορτωθείτε τις ανησυχίες σας κάνοντας «νηστείες από την ανησυχία». Ξεκινήστε κάνοντας σύντομες νηστείες από την ανησυχία τρεις φορές  την ημέρα. Αρχίστε με μια ώρα το πρωί, μια ώρα το μεσημέρι και μια ώρα το βράδυ. Αρνηθείτε απόλυτα να επιτρέψετε καμία ανήσυχη σκέψη να μπει στον νου σας κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων. Στη συνέχεια, παρατείνετε την περίοδο σε μία μέρα, μια εβδομάδα, έναν μήνα. Σύντομα θα έχετε σπάσει τα ύπουλα δεσμά των ανήσυχων σκέψεων.

Βήμα 3: Να περιβάλλεσαι από πρόσχαρους ανθρώπους που γελούν πολύ

«Να σχετίζεσαι με πρόσχαρους ανθρώπους, επειδή η χαρά και το γέλιο είναι μεταδοτικά. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, που τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τη χαρά που πηγάζει από το γέλιο τους. Αναζήτησέ τους και γεύσου μαζί τους την πολύ αναζωογονητική τροφή της χαράς.  Συνέχισε συνεχώς τη δίαιτα του γέλιου και μετά ένα – δυο μήνες θα δεις την αλλαγή: ο νους σου θα είναι γεμάτος λιακάδα».

Βήμα 4: Δράσε από καρδιάς

«Ο φόβος προέρχεται από την καρδιά. Αν ποτέ νιώσεις να σε κυριεύει ο φόβος  κάποιας ασθένειας ή ατυχήματος, θα πρέπει να εισπνεύσεις και να εκπνεύσεις βαθιά, αργά και ρυθμικά αρκετές φορές χαλαρώνοντας με κάθε εκπνοή. Αυτό βοηθά να γίνει η κυκλοφορία κανονική. Εάν η καρδιά σου είναι πραγματικά ήρεμη δεν μπορείς να αισθανθείς κανέναν φόβο».

Βήμα 5: Πάρε τον έλεγχο του νου σου

«Ο Θεός μας έδωσε ένα τεράστιο εργαλείο προστασίας – πιο ισχυρό από τα πολυβόλα, τον ηλεκτρισμό, τα δηλητηριώδη αέρια ή οποιονδήποτε γιατρό – τον νου. Είναι ο νους που πρέπει να ενισχυθεί … Ένα σημαντικό μέρος της περιπέτειας της ζωής είναι να αδράξεις τον νου και να κρατήσεις αυτόν τον ελεγχόμενο νου σταθερά συντονισμένο… Αυτό είναι το μυστικό μιας ευτυχής, επιτυχημένης ύπαρξης … Έρχεται με την εξάσκηση της δύναμης του νου και με τον συντονισμό του μυαλού με τον Θεό μέσα από το διαλογισμό».

Μετάφραση-επιμέλεια
από την ομάδα της Όμορφης Ζωής

Πηγή: Ideapod

Διαβάστηκε 1617 φορές Τελευταία Αλλαγή την Τρίτη, 29 Μαΐου 2018 19:24

Χορηγοί

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…